קולנוע

הכפתן הכחול | The Blue Caftan

חאלים ומינה מנהלים חנות לממכר כפתנים מסורתיים באחד הרבעים העתיקים במרוקו. הזמנים השתנו, העבודה על כפתן העשוי במלאכת יד דורשת זמן ועמל רב, וללקוחות אין סבלנות להמתין. כדי לעמוד בדרישות הם מחליטים לשכור עוזר, וכך מגיע יוסף לחנות. יוסף מסור מאוד, נלהב ללמוד את מלאכת התפירה מחאלים, ומינה מתחילה לשים לב עד כמה בעלה מוקסם מנוכחותו של הצעיר.

שבת, 11.05.24, 10:00,
שבת, 18.05.24, 14:30,
שלישי, 21.05.24, 14:45
לפרטים נוספים: 04-6030800

ימים מושלמים | PERFECT DAYS

היריאמה חי חיים פשוטים, ונראה שהוא מרוצה מהם. הוא עובד בתור מנקה ויש לו שגרת יום פשוטה, מסודרת וקבועה, והוא נהנה לקרוא ספרים, לצלם עצים ולהקשיב למוזיקה - בעיקר שירים משנות ה-80 שהוא שומע, עדיין, ברדיו-טייפ ישן. כשאחייניתו הצעירה מגיעה לפתע לפתח דלתו, שגרת חייו משתנה באחת ובין השניים נרקם קשר משפחתי מיוחד, שייאלץ את היריאמה להתמודד עם דברים שהוא חשב שהשאיר מאחור... 

סוד החיים הפשוטים | Les Choses Simples

ונסן הוא יזם מצליח ומפורסם מאד - אך לא מאושר בעליל. יום אחד במהלך נסיעה בדרך הררית מתפתלת, מכוניתו מתקלקלת, והוא פוגש במקרה בפייר.
פייר הרחיק את עצמו מן העולם המודרני, והוא חי לבדו בליבו של נוף עוצר נשימה. הוא מציע לונסן מקום לשהות, בזמן שהוא מחכה שמכוניתו תתוקן. אך מה שהחל כעצירה רגעית, מתפתח לחברות מפתיעה - ומהר מאוד מגלים שני הגברים הכל כך שונים זה מזה, שאולי הם גם דומים זה לזה בהרבה מובנים. לפתע שניהם מוצאים את עצמם שואלים שאלה הרת גורל שנוגעת לכולנו: האם כל אחד מאיתנו חי את החיים שהוא באמת רוצה לחיות? צפו בסרט המקסים ומעורר ההשראה הזה, ותגלו את "סוד החיים הפשוטים".

טרום בכורה | הקרנה מיוחדת | הנזיר והרובה | The Monk and the Gun

הרצאה מקדימה של ניר אלון ולאחריה הקרנת הסרט

השנה היא 2006 ובהוטאן, שרק לא מזמן התחברה לטלוויזיה ולאינטרנט, עומדת לקראת אחד השינויים הגדולים ביותר שידעה - מעבר ממשטר מלוכה לדמוקרטיה, צעד שמוביל המלך האהוב והנערץ שרואה בכך מעין מתנה לעם לקראת פרישה.
סרטו החדש של מי שאחראי ללהיט המפתיע "לונאנה: יש יאק בכיתה", מגיש כאן יצירה מרגשת, יפהפייה ונוגעת ללב שמחזירה אותנו לנופים הירוקים והמרהיבים של בהוטאן שבהרי ההימלאיה.

חמישי, 16.05.24, 19:00
לפרטים נוספים: 04-6030800

טרום בכורה | הקרנה מיוחדת | אדיוס בואנוס איירס

הרצאה מקדימה של נעם סגן-כהן ולאחריה הקרנת הסרט

בואנוס איירס, נובמבר 2001. ארגנטינה במשבר כלכלי עמוק וחוסר האמון של העם בממשלתו המושחתת הולך ומעמיק. להקת טנגו של חמישה חברים מנסה להחזיק את הראש מעל המים עם הופעות בפאב קטן ושכר שלעתים ניתן באמפנדס במקום בפזוס... מנהיג הלהקה, חוליו, מתקשה לראות את מדינתו האהובה מתפוררת ומתכנן בחשאי להגר לאירופה. באקט של הישרדות, יוצאת הלהקה לאתר את זמר הטנגו המהולל ריקרדו טורטורלה שפרש מזמן. הכוכב הקשיש עם קולו היפה וממיס הלבבות נכבש ע״י צליל הנגינה המרגש של הלהקה ומצטרף אליה כסולן. כל הקלפים נטרפים כאשר הממשלה מקפיאה בן לילה את כל חשבונות הבנק וניצוץ של הפגנות ניצת ברחבי העיר.

חמישי, 13.06.24, 19:00
לפרטים נוספים: 04-6030800