כבר בעת העתיקה נהגו אמנים, משוררים ונזירים יפנים לערוך מסעות ברחבי הארץ ולתאר את חוויותיהם בציורים ובשירים. האמן קיג'ורו יאהאגי (Kijuro Yahagi) בחר אף הוא לערוך מסע כזה בשנת 1992. מסעו הקיף כעשרים אלף קילומטרים ובמהלכו צילם נופים, גנים, אנשים ואת הישגיה הטכנולוגיים של יפן. תצלומי המסע שלו פורסמו כאוסף שזכה לכינוי "יפן החבויה".
כאשר החל יאהאגי את מסע הצילומים שלו, שאל את עצמו האם ניתן להגדיר את עבודותיו כתצלומי טבע ומהי ההגדרה של המושג טבע באופן כללי. לדבריו, כאשר אנשים חושבים על טבע שוויצרי הם מדמים בלבם בדרך כלל שדה מרעה ופרות רועות באחו. אך כאשר החל במסעו הבין שהמראות שהוא מצלם הם פעמים רבות מעשה ידי אדם. הטבע החבוי נסתר.
קיג'ורו יאהאגי הבין אפוא שתפיסת המציאות משתנה מאדם לאדם וניסה לקלוט במצלמתו את הפרטים המרכיבים את החיים ביפן כיום. עתה, ה"טבע" יכול להיות למשל שדה מוקף הרים, בתי דייגים סביב נמל קטן, בתים בצדו של הר, או עיר גדולה עם הולכי רגל רבים ופקקי תנועה. ה"טבע" היה כה נגלה עד שהוא נסתר מן העין.
בראשית המסע האמין יאהאגי שעריכת מסע ללא יעדים קבועים לא יניב תגליות רבות. לפיכך בחר אתרי צילום ואחר כך נסע לאותם יעדים. בהדרגה הוא החל לפקפק באופן עבודה זה וגישתו השתנתה. בתחילה החליט לוותר על נסיעה ברכבות המהירות, שנסע בהן כדי להגיע ליעד המבוקש בזמן הקצר ביותר, ובחר לנוע בכבישים ובדרכים במחוזות ובערים שונות; לאחר מכן עבר ללכת בשבילים ביערות ובנתיבים של בעלי חיים. להפתעתו הוא חש נוח ללא יעדים קבועים וללא כל ידיעה לאיזה כיוון ילך ואילו מרחקים עומדים בפניו.
עתה ראה יאהאגי במסע ברחבי יפן נתיב שאדם נע בו בחופשיות, כמסע על הפלנטה ואפילו כמסע בחלל. ובהקשר זה נהפך המושג "מרחק" לחסר משמעות עבורו.
במסעו הופתע יאהאגי לגלות שבכל כפר דייגים או הר שחלף על פניהם בדרכו אפילו הקטנים ביותר, מצא מקדש או פסל בודהיסטי של אל המגן על ילדים (Jizo). בדרכו חלף גם על "טבע" מעשה ידי אדם - גנים שעוצבו כך שייראו כמו הטבע. הוא ראה גני אבנים שיש בהם ייצוג מופשט של ים, איים ושמים, והתרשם מן היצירתיות הרבה של האמנים שיצרו אותם ומהערצתם לטבע. יאהאגי ראה גם מראות רבים של הרס. לדבריו, הוא יכול היה לשמוע את קולו הבוכה של ה"טבע" כשראה את הצלקות שהותירו אחריהם פרוייקטים של בנייה, ואת הרס ההרים שחתכו בהם כדי לבנות קירות שממשיכים עד אין סוף.
קיג'ורו יאהאגי, אחד האמנים המוערכים ביותר ביפן היום, זכה בפרסים רבים ביפן ומחוצה לה. התערוכה מוצגת באדיבות קרן יפן ושגרירות יפן בישראל.