שלושה צלמים בביצה | הקרנה מיוחדת

ההקרנה באדיבות כאן11

שישי, 31.07.26, 11:00

לרכישת כרטיסים לחצ.י כאן

נגיש

לפרטים נוספים:

04-6030800

שתפו

הקרנה מיוחדת

שלושה צלמים בביצה

ההקרנה באדיבות כאן11


בימוי והפקה: רחלי רוסינק ואיל בן משה

ישראל | 2026 | 59 דק' | עברית ואנגלית | תרגום עברית
בשנת 1957 סיימה ישראל לייבש את ביצות ואגם החולה, במטרה לפנות שטח לחקלאות. מבצע ייבוש החולה היה "מבצע הדגל" של מדינת ישראל הצעירה. שנה לפני תום הייבוש, עוזבים שלושה צלמים מירושלים את העבודה, הבית והמשפחה, אוספים את כל חסכונותיהם ויוצאים לתעד את חיי הטבע בביצה שעומדת להיכחד. במשך שנה הם זוחלים בביצות, בונים הסוואות, מתעדים את מגוון החי ומותירים אחריהם חומרי גלם נדירים של מה שאמור היה להיות סרט הטבע הראשון שצולם בצבע בישראל, על הביצה שאיננה עוד.

פרטים נוספים
לרכישת כרטיסים לחצ.י כאן | בטלפון: 04-6030800

 

למידע נוסף אנא השאירו פרטים וצוות המוזיאון ייצור עמכם קשר, תודה