שלושה צלמים בביצה | הקרנה מיוחדת
ההקרנה באדיבות כאן11
שישי, 31.07.26, 11:00
לפרטים נוספים:
04-6030800הקרנה מיוחדת
שלושה צלמים בביצה
ההקרנה באדיבות כאן11

בימוי והפקה: רחלי רוסינק ואיל בן משה
ישראל | 2026 | 59 דק' | עברית ואנגלית | תרגום עברית
בשנת 1957 סיימה ישראל לייבש את ביצות ואגם החולה, במטרה לפנות שטח לחקלאות. מבצע ייבוש החולה היה "מבצע הדגל" של מדינת ישראל הצעירה. שנה לפני תום הייבוש, עוזבים שלושה צלמים מירושלים את העבודה, הבית והמשפחה, אוספים את כל חסכונותיהם ויוצאים לתעד את חיי הטבע בביצה שעומדת להיכחד. במשך שנה הם זוחלים בביצות, בונים הסוואות, מתעדים את מגוון החי ומותירים אחריהם חומרי גלם נדירים של מה שאמור היה להיות סרט הטבע הראשון שצולם בצבע בישראל, על הביצה שאיננה עוד.
פרטים נוספים
לרכישת כרטיסים לחצ.י כאן | בטלפון: 04-6030800
