קורס צילום - *הקורס בוטל

בהנחיית רועי בושי

קורסים למבוגרים

מנחה הקורס:

רועי בושי

*הקורס בוטל

נגיש

לפרטים נוספים:

077-2729711

שתפו

ימי שישי, 9:00-12:00

החל מה-11.12.20

26 מפגשים

 

הקורס יתבצע במתכונת 'מסתובבת': מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, מוזיאון העיר, מוזיאון שטרוק, מוזיאון מאנה כץ, המוזיאון הימי הלאומי ומוזיאון חיפה לאמנות (המרכז לאמנות) 

קורס ביסודות הצילום שנועד לפתח את השפה והראייה הצילומית של הסטודנטים, כמו גם להעמקת ההיכרות הטכנית, המעשית והתיאורטית עם המדיום (מצלמה מקצועית ומצלמת טלפון); התוודעות לתמות ומגמות מרכזיות בצילום; גיבוש גוף עבודה עצמאי-אישי ופיתוח חשיבה ביקורתית. הקורס יורכב מלימוד טכני-מעשי של מספר נושאי יסוד בצילום (חשיפה, עדשות, קומפוזיציה, רזולוציה וכד'), מתרגולים של החומר הנלמד בעבודות בית ויציאות משותפות לצילומים, ומחלק ביקורתי-תיאורטי, בו נבחן את פרקטיקת הצילום בהקשריה הרחבים-מערכתיים כתופעה חברתית-תרבותית-כלכלית מרכזית בעידן המודרני.  במהלך הקורס יקבלו התלמידים תרגילים טכניים ממוקדים, וידרשו להכין עבודה אישית סביב נושא מוגדר להגשה וביקורת בכיתה. 

רועי בושי, דוקטורנט בפקולטה לאמנות באוניברסיטת תל-אביב, מרצה בבצלאל, מכללת הדסה ושנקר, בעל BFA מהמחלקה לצילום בבצלאל (1999) ו-MA בהיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות מאוניברסיטת תל-אביב (2007) וצלם מקצועי בעברו.

 

ציוד: מצלמה בעלת אפשרות הפעלה ידנית (Manual) ושליטה בתריס וצמצם. עדיפות למצלמת DSLR או Mirrorless. אפשרות להשתמש במצלמת טלפון אך עם שליטה בחשיפה. מומלץ להשיג חצובה. 

*הקורס אינו מונגש.

 

עלות השתתפות: 2,900 ₪

הרשמה מוקדמת: 2,610 ₪

 

לייעוץ: 

שחר דורון, מרכזת פרויקט קורסים: 077-2729711 | courses@hms.org.il

להרשמה לחץ כאן

להנחיות הרשמה לקורסים באתר לחץ כאן

 

 

למידע נוסף אנא השאירו פרטים וצוות המוזיאון ייצור עמכם קשר, תודה