קולנוע

אנטומיה של נפילה | Anatomy of a fall

זוכה פרס האוסקר 2024

סנדרה הולר ("טוני ארדמן"), אחת השחקניות הבולטות באירופה, מגלמת סופרת מצליחה שבן זוגה מוצא את מותו בנפילה מחלון ביתם. החקירה שוללת את האפשרות שמדובר בתאונה, מה שמותיר אחת משתי האפשרויות: או שהוא שם קץ לחייו, או שזוגתו דחפה אותו אל מותו. כשהתעלומה מתבררת בבית המשפט, חקר האמת חושף את המתיחות ששררה בין בני הזוג לפני האסון, ובאופן עמוק יותר את המתח שקיים בזוגיות, הורות, והדינמיקה בין המגדרים.

נפש אחת | One Life

1938, בנקאי בריטי צעיר בשם ניקולס "ניקי" ווינטון מגיע לפראג לביקור ונחשף למצב הקשה של הפליטים היהודים בעיר, ובמיוחד הילדים, המנסים לברוח מהשלטון הנאצי. ניקי, למרות שלא היה יהודי בעצמו, מחליט לעשות את מה שלדעתו כל אדם אחר במצבו היה צריך לעשות - להקדיש את עצמו למשימה להצילם. אבל כשהמלחמה מתקרבת ובמרוץ נגד הזמן, כמה ילדים הוא יוכל להציל?

נפש אחת | One Life | ברוסית

בנקאי בריטי צעיר בשם ניקולס "ניקי" ווינטון, מגיע לפראג לביקור ונחשף למצב הקשה של הפליטים היהודים בעיר, ובמיוחד הילדים, המנסים לברוח מהשלטון הנאצי. ניקי, למרות שלא היה יהודי בעצמו, מחליט לעשות את מה שלדעתו כל אדם אחר במצבו היה צריך לעשות – ולהקדיש את עצמו למשימה להצילם. אבל כשהמלחמה מתקרבת ובמרוץ נגד הזמן, כמה ילדים הוא יוכל להציל?
סרט בדיבוב לרוסית

אוינק | Oink

אנימציה מרשימה, מצחיקה ושובת לב לכל המשפחה. בבס בת ה- 9 חיה בבית חם, אוהב וטבעוני – ואפילו יש לה חבר טוב איתו היא מבלה מדי יום. רק דבר אחד חסר לה: כלבלב חמוד שתוכל לאמץ ולאהוב. אך לדאבונה, הוריה מסרבים לבקשתה. כשסבה האמריקאי של בבס מגיע לביקור פתע בביתם, הוא מעניק לה מתנה מיוחדת במינה - חזרזירון ורדרד ומתוק, לו היא קוראת: אוינק! ישנה רק בעיה אחת, או בעצם שתיים...

שלישי, 23.04.24, 10:00,
שבת, 27.04.24, 10:00
לפרטים נוספים: 04-6030800

אזור העניין | The Zone of Interest

אחד הסרטים המדוברים של השנים האחרונות, הוקרן לראשונה בפסטיבל קאן, הדהים את כל מי שצפה בו, והפך לשיחת היום - עד כדי כך שהוא נחשב מיד לאחד המועמדים המובילים לזכייה באוסקר. כדאי לדעת עליו כמה שפחות לפני הצפייה, אך מדובר בחוויה עוצמתית, יוצאת דופן וחד פעמית, ואחד מהסרטים הייחודיים והמרתקים שתראו.

הכפתן הכחול | The Blue Caftan

חאלים ומינה מנהלים חנות לממכר כפתנים מסורתיים באחד הרבעים העתיקים במרוקו. הזמנים השתנו, העבודה על כפתן העשוי במלאכת יד דורשת זמן ועמל רב, וללקוחות אין סבלנות להמתין. כדי לעמוד בדרישות הם מחליטים לשכור עוזר, וכך מגיע יוסף לחנות. יוסף מסור מאוד, נלהב ללמוד את מלאכת התפירה מחאלים, ומינה מתחילה לשים לב עד כמה בעלה מוקסם מנוכחותו של הצעיר.